Välkommen till Office support!

Här hittar du supportinformation för dig som kund.

För dig som är befintlig kund hos oss

Vad behöver du hjälp med?

Supporten är på plats helgfria vardagar kl 8-17 via telefon, mail, chatt, fjärrhjälp och support-på-plats om det skulle behövas.

Ladda ner

Fjärrsupport

För att underlätta vid support kan du ladda ner fjärrsupport på din dator så att vi kan se och styra din datorskärm, för att visa hur du ska göra.

Ladda ner Teamviewer

Service, support och felanmälan

Fyll i formuläret för att skicka en anmälan.

Möt vår support

Mathias Östman
Mikael Kassberg
Andreas Holmbom
Daniel Kidane
Sebastian Starck
Theodor Sköld
Jari Raivio
Jonathan Jatko
Kristoffer Östman
FAQ

Några vanliga supportfrågor

Här hittar du snabba svar till de vanligaste supportfrågorna

  • Ja, du som har supportavtal med oss får kontakta oss med vilka typer av problem som helst. Det ingår fritt antal samtal utan dolda avgifter. Ingen fråga är för liten för oss. Vi är till för dig! 

  • Det ingår fritt antal samtal utan dolda avgifter för dig som har supportavtal med oss.

  • Du behöver inte uppdatera något själv utan det sköter vi. Kontakta oss så planerar vi in en tidpunkt som passar.

  • Phishing är vanligt förekommande och det är lätt att få det att se ut som att ett mail kommer från din kollega eller chef. Bedragarna hittar ständigt nya sätt att lura till sig pengar och digital information. Kontakta oss så hjälper vi dig undersöka om mailet är legitimt eller inte.

  • Kontrollera så OneDrive är igång på datorn och att programmet inte visar ett rött kryss eller innehåller meddelanden om synkroniseringsproblem. Fungerar det ändå inte? Kontakta oss så hjälper vi dig.

  • Ladda ner Microsoft Outlook från AppStore (iPhone) eller Google Play Butik (Android). Uppge din mailadress och ditt lösenord så konfigureras ditt konto automatiskt.